Interne Klachtencommissie

Zorgvuldigheid en kwaliteit staan bij BeljonWesterterp hoog in het vaandel. Indien u als kandidaat, opdrachtgever of belanghebbende onverhoopt niet tevreden bent of aanbevelingen voor ons heeft, dan vernemen wij uw klacht graag van u. Ons streven is er op gericht de kwaliteit van onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. Uw klacht of aanbeveling maakt u schriftelijk kenbaar bij de directie van BeljonWesterterp B.V.
Wij verzoeken u uw klacht schriftelijk in te dienen. De contactgegevens treft u verder op deze pagina. Graag ontvangen wij uw klacht met:
  1. uw naam, adres en woonplaats
  2. naam en werkadres van degene die de klacht betreft
  3. een beschrijving van de klacht
  4. de redenen voor de klacht
  5. eventuele documentatie

Wij zullen ons uiterste best doen uw klacht zo goed en snel mogelijk te behandelen . U ontvangt in ieder geval binnen vijf werkdagen een schriftelijke bevestiging met de verwachte behandelingstermijn.
Contactgegevens
  • BeljonWesterterp B.V.
  • t.a.v. de heer J.C.A. Eilering
  • Flight Forum 800 (4e etage)
  • 5657 DV EINDHOVEN
  • 040 - 76 00 323
  • kwaliteit@beljonwesterterp.nl 

Maak nader kennis

Gesprekspartners op strategisch niveau

Meer weten over onze aanpak? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op. 
Alfred Eilering regiodirecteur
  • 06 - 22211310
  • Stuur een bericht
  • Linkedin