Onze arbeidsmarktcommunicatie werkt!

Maatwerkoplossing voor bedrijven en instellingen in profit en non-profit

Al bijna 30 jaar heeft BeljonWesterterp ervaring met arbeidsmarktcommunicatie. Onze grootste kracht is om intrinsiek gemotiveerde mensen die latent op zoek zijn naar werk te benaderen en te overtuigen om te reageren op uw vacature. Wij gaan vervolgens op zoek naar de kandidaat die qua kennis, ervaring, persoonlijkheid en competenties past binnen de cultuur van uw organisatie.

Wij maken via onze kennispartners gebruik van de nieuwste bewezen technologieën in arbeidsmarktcommunicatie.

Maak een afspraak

Onze aanpak

Ons proces begint met verdiepingsgesprekken met relevante stakeholders. Dit is de basis voor het functieprofiel en wervingstekst, maar geeft ons ook direct inzicht in de unieke eigenschappen van uw organisatie, die u zelf waarschijnlijk vanzelfsprekend vindt.

Wij hanteren binnen onze arbeidsmarktcommunicatie een brede multichannel benadering waarbinnen oude en nieuwe media elkaar aanvullen en versterken om uw vacature maar zeker ook uw employer branding bij de juiste kandidaten onder de aandacht te brengen. Wij zijn hiervoor partnerships aangegaan met diverse gespecialiseerde kennispartners waardoor innovatie een onderdeel is geworden van ons bedrijfsproces.

Online

Social recruitment

Het aantrekken van schaars talent in de krappe arbeidsmarkt wordt steeds belangrijker. BeljonWesterterp maakt daarom gebruik van social recruitment: vacatures worden getoond op relevante plekken waar potentiële werknemers zich in het dagelijkse onlineleven bevinden, zoals facebook, instagram, google display. De meeste mensen zijn niet actief op zoek naar een nieuwe baan en de mensen die wel op zoek zijn, zijn niet per se de mensen die bij de vacature passen. Door vacatures te richten op latent werkzoekenden, wordt de vijver waarin je vist minstens vijf keer zo groot.  ‘Onbereikbaar’ talent komt zo binnen handbereik.

Jobboards

Jobboards bereiken nog steeds veel kandidaten. Via de algemene jobboards worden vooral actieve kandidaten benaderd, maar door de grote datakennis binnen deze partijen weten ze ook steeds meer de latent zoekende kandidaat te bereiken. Naast de algemene jobboards maken wij ook regelmatig gebruik van niche jobboards.
Jobboards waar wij regelmatig mee samenwerken: interimediair.nl, nationalevacaturebank.nl, nrccarriere.nl, indeed.nl, binnenlandsbestuur.nl, linkedIn.com.

Groot lokaal en/of landelijk bereik: print

De zekerheid van hoge attentiewaarde

De krant is een van de bekendste en oudste vormen van adverteren en nog steeds succesvol. Ondanks dat online de afgelopen jaren een deel van het communicatiebudget heeft overgenomen, is de krant nog steeds onmisbaar als onderdeel in de mutichannel benadering. Aandacht, betrouwbaarheid en bereik spelen hierbij een belangrijke rol. BeljonWesterterp heeft partnerships met alle grote uitgevers in Nederland.

  • NRC Handelsblad
  • Volkskrant
  • De Telegraaf
  • Algemeen Dagblad
  • Het Financieele Dagblad
  • Trouw
  • Noordelijke Dagbladen Combinatie (Dagblad van het Noorden en Leeuwarder Courant)
  • De Stentor, TC Tubantia, De Gelderlander 
  • Brabants Dagblad, Eindhovens Dagblad, BN De Stem, PZC
  • Mediahuis Limburg
  • Nederlands Dagblad en Reformatorisch Dagblad

Ons relatienetwerk

Onze consultants zijn actief in diverse netwerken verspreid over het land. 

Maak nader kennis

Gesprekspartners in arbeidsmarktcommunicatie

Meer weten over onze aanpak? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.
  • Alfred Eilering regiodirecteur
    • 06 - 22211310
    • Stuur een bericht
    • Linkedin
  • Geert-Jan Plette senior consultant
    • 06 - 22421363
    • Stuur een bericht
    • Linkedin
  • Greetje Jakobs senior consultant
    • 06 - 50221272
    • Stuur een bericht
    • Linkedin